Shadow-Dragons

Regulamin TS3

Good Food

1. Wstęp
a. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,
b. Wchodząc na nasz serwer automatycznie oświadczasz, że znasz treść regulaminu i zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego nieprzestrzegania,
c. Wszelkie tłumaczenie się nieznajomością regulaminu będzie ignorowane,
d. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie bez żadnego powiadomienia.

2. Kultura osobista:
a. Przeklinanie jest zabronione chyba że w godzinach 23-6,
b. Zakaz skakania po pokojach bez potrzeby,
c. Szacunek do innych użytkowników TS

3. Użytkownik:
a. Zakaz używania obraźliwych nazw użytkowników oraz awatarów,
b. Zakaz używania w trakcie rozmowy głośników,
c. Wszelkie syntezatory mowy są zabronione,
d. Za obrażanie użytkowników oraz adminów przewidziane są kary, pod warunkiem że zostanie to udowodnione,
e. Kazdy użytkownik ma prawo do jednego kanału prywatnego, jedno IP jeden kanał,
f. Za poszywanie pod jakiegokolwiek użytkownika bądż administratora przewidziane są kary,
g. Zakaz nagrywania innych użytkowników, za wyjątkiem sytuacji w której użytkownik jest obrażany, wtedy takie nagranie wraz ze skargą musi trafić do administracji,
h. Rekrutacja adminów jest zamknięta, jeśli bedzie trzeba to napiszemy.

4. Kanał prywatny:
a. Przeczytaj regulamin i podporządkuj się do niego,
b. Na każdym kanale może być maksymalnie dwóch channel adminów,
c. Aktualizacja daty w Topic - Datę musisz aktualizować najlepiej co 3 dni ponieważ gdy data będzie starsza niź 7 dni to kanał zostanie usunięty. Jak wprowadzić datę w Topic: klikasz prawym na kanał następnie -> EDIT CHANNEL > [Topic - Tutaj wpisujesz Date]
d. Jeśli po siedmiu dniach nie zostanie data zmieniona kanał zostanie usunięty,
e. Nazwa kanału oraz awatar nie może zawierać treści wulgarnych ani obraźliwych,
f. Nazwa kanłau nie może zawierać nazw podanych w dziale [٠٠٠•● GAMES ZONE ●•٠٠٠] (skróty typu: lol, wot itp też są zabronione)
g. Jeśli możesz to polub naszego fanpage, jeśli nie to poproś swoich znajomych by to uczynili,
h. Za polubienie naszego fanpage każdy dostanie nową range, wystarczy zgłosić sie do jednego z tych administratorów [SD] Falcon, [SD] Master_Demsi i [SD] vvader.

5. Kary:
a. Bany, kicki może dać tylko admin,
b. Spamowanie - ban 12h,
c. Obrażanie - ban 24h,
d. Zbyt nagminne przeklinanie - ban 1h,
e. Podszywanie się za kogokolwiek - pernamentny ban,
f. Admin może dać bana/kick bez podania przyczyny,
g. Używanie obraźliwych nicków - kick z serwera po 3 kicka ban na 4h, jeśli sie to powtórzy ban na 24h,
h. Obraźliwe awatary będą usuwane,
i. W szczególności uwaga na bany od [SD] Falcon i [SD] vvader ponieważ oni sie nie patyczkują.

6. Administracja:
a. Admin ma zawsze racje,
b. Jeśli jej nie ma patrz punkt "6" podpunkt "a",
c. Jesli masz problem skonaktuj się z którymś z adminów,


Regulamin wchodzi w życie od 1 marca 2015 roku.